Γεια χαρα παιδες . Μια ακομα δουλιτσα ,που οταν ερθει μπροστα μας, ειναι σχετικα ευκολο να διορθωθεί ειναι και το θεματακι που εχουν συνηθως τα πρωτα μοντελα του R1200Gs με τη φλατσα στεγανοποιησης τους αξονα μεταδοσης. Το εχω υποψην μου απο πολλα χρονια τωρα οτι συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες και το τσεκαρω με το ματι συχνα πυκνα , ...τωρα τελευταια ειχα μια εικονα που αρχιζε να με προειδοποιεί...η παρακατω...
... και καθοτι η καλη μου κλείνει πλεον τα 12 ..για να προλαβω το κακο να μου αρχισει καλη διαρροη σε καμια γυροβολια ...ειπα να το πιασω το απογευματακι και να το αντικαταστησω!
η μαμα φλατζουλα που εχει το μοτορι πανω του 2004 , εχει κωδικo 33 3 11 7679862 και διαστασεις .... 60μμ εσωτερικη διαμετρο και 75μμ εξωτερικη !(οι διαστασεις αναγραφονται πανω στις φλατσες) Αν πας στη μαμα να τη παραγγειλεις ομως σου δίνουν μια αλλη με κωδικο 33 11 7722890 με διαστασεις 75 εξωτερικη αλλα 59,8 εσωτερικη ...αχαα! ....2 δεκατα πιο στενη δηλαδη! ...προφανως παθανε και μαθανε!
εδω ειμαστε ....
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
για να μην μακρηγορώ λοιπον ....στο πατσά.... !..απο εδω ξεκιναμε ....
....με ενα ισιο μικρο κατσαβιδακι και πιεζοντας , καλυτερα απο μεσα , το μαυρο προστατευτικο καπακι ....το βγαζουμε....
.
.
φτάσαμε ....
σκουπισματακι ....
.
...με το κατσαβιδακι και παλι προσεχτικα να μην πληγωσουμε το αλουμίνιο ... σπρώχνουμε την μια ακρη του και βγαζουμε το ανοιχτο δαχτυλίδι που λειτουργει σαν ασφαλεια ....
Και ειμαστε πλεον μπροστα στη φλατζα προς αντικατασταση. Βασικα δεν γνωριζω πως ακριβως την βγαζει η μαμα BMW αλλα καθοτι πριν αρκετα χρόνια εχουμε κανει αυτη τη δουλια σε μοτοσυκλετα φιλου ...εγω ξεκιναω βαζοντας ενα 2αράκι τρυπανι σε ενα βιδολογο , και τρυπαω τη φλατσα σε ενα μερος καπου στη μεση της. Προσεχτικα εδω ...κατω απ τη λαστιχενια εξωτερικη της εμφανισης εχει σιδερενιο σκελετο και θελει καλο τρυπανακι και προσεχτικη διάτρηση χωρις πολυ δυναμη για να μην μας φυγει το τρυπανι πολυ βαθεια και πληγωσει το ρουλεμαν που βρισκετε απο πισω .
.
...αφου ανοιξω την τρυπουλα , παίρνω κατσαβιδι και βιδώνω ισα με 2 βόλτες μια βιδα στη μια πλευρα της φλατζας! Και εδω προσοχη ...να πιασει 2 βολτες ...το πολυ 3 για να μην ερθει σε επαφη με το ρουλεμαν απο κατω . Η αποσταση απ το τοίχος της φλατζας μεχρι το ρουλεμαν ειναι τουλαχιστον 8 χιλιοστα ετσι που τη μετρησα με το παχυμετρο αλλα φυλαγε τα ρουχα σου να χεις τα μισα! Προσεχτικα λοιπον!
.
Πενσουλα τωρα ανα χειρας και με αρκετη δυναμη τραβαω τη βιδα πιάνοντας την σταθερα . Μην σας παραξενέψει , θελει αρκετη δυναμη αλλα θα βγει!..χεχε!
.
εδω ειμαστε .....
.
σε αυτο το σημειο θα τρεξουν καμια 20αρι γραμμαρια βαλβολινης για αυτο καλα ειναι να εχουμε κανα μικρο δοχειο απο κατω να μη λερώσουμε
ξεκιναμε κατευθειαν την αντικατασταση ...λαδονοντας τη φλατζουλα και την αφου την τοποθετησομε αρχικα στη εισοδο του αξονα τη παταμε μεσα. Μπορουμε να βαλουμε τη παλια απο πανω και να τη πρεσάρουμε ομοιόμορφα με ενα σωληνα που να ταιριάζει ή οτι αλλα ιδεα εχει καποιος αρκει να μπει ομοιομορφα και οχι μονομπαντα απο μια πλευρα! εγω εχω φτιαξει απο πλαστικο ενα δικο μου αντάπτορα (απο χαλασμενη ηλεκτρικη σκουπα) για την συγκεκριμένη δουλια. Tον εχω φαει με το dremel και φρεζακι ακριβως στις διαστασεις της φλατζας ,εξωτερικη διαμετρο δηλαδη γυρω στα 69 χιλιοστα και εχω αφησει να παταει ισα-ισα κανα 2 χιλιοστα περιφερικα για να μην ακουμπαει καθολου το αυτακι της που ειναι καπου στη μεση της. Οποιος θα εχει την φλατζα στο χερι του θα καταλαβει τι εννοω!
.
.
πανω στο περιπου λοιπον ....
.
και με ενα λαστιχενιο σφυρακι βαραω ομοιομορφα με τον αντάπτορα τη φλατζα στη θεση της ...
.
.
και αφου την βαλεις στη αρχικη της θεση ... και καθαρισουμε καλα τον χωρο ....ξαναβαζουμε σχετικα πολυ ευκολα το δαχτυλιδι που λειτουργει σαν ασφάλεια στο αυλακι του .
.
... το καπακι πανω κουμπωτο και τελειωσαμε!
.
..αυτα προς το παρων παιδες! Δεν ξερω αν εχω ξεχασει κατι αλλα αν θυμηθω κατι θα διορθωσω το αρχικο κειμενο ! Φυσικα οποιαδηποτε συμβουλη ...επεμβαση στη διαδικασια προς το καλυτερο απο φιλους που εχουν κανει κατι παρόμοιο δεχτη ευχαριστως απο μενα !
παντα ορθιοι Λεμεεεεε!!!!
Γειά σου Γιάννη και χίλια μπράβο για τα πολύ ωραία άρθρα.Σε ανακάλυψα τυχαία αφού πρώτα έμεινα στην παραλία απο τον ρελέ της τρόμπας βενζίνης. Μήπως έχεις κάποιο μαγαζί να απευθυνθώ για μεταχειρισμένο ρελέ γιατί το καινούργιο έχει 195. Βρίσκω μεταζειρισμένη ολόκληρη τρόμπα με 220. Εχεις άποψη αν χαλάνε και οι τρόμπες συχνά? Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή